Je váš obľúbený produkt dočasne vypredaný? Ak ste zákazníkom internetového obchodu PrimeFit.sk a niektorý z produktov momentálne nie je skladom, môžete v takom prípade prihlásiť vašu e-mailovú adresu na odber upozornenia o opätovnom naskladnení dočasne nedostupného produktu.
Ako to funguje?
Produkty, ktorých skladový výpadok je spôsobený najmä dôvodmi na strane výrobcu alebo distribútora, sú v našom internetovom obchode označené ako vypredané. Tieto produkty preto nie je možné dočasne objednať. Rozumieme, že vybudovaná dôvera zákazníka voči konkrétnemu produktu môže byť trvalá, preto takýto výpadok dostupnosti nie je vôbec príjemný. Ako spotrebiteľ však máte možnosť byť informovaný akonáhle bude váš obľúbený produkt opäť k dispozícii. Stačí nám za týmto účelom odovzdať e-mailovú adresu, na ktorú vám doručíme upozornenie o dostupnosti a možnosti si produkt znovu zakúpiť. O úspešnom prihlásení vašej e-mailovej adresy budete informovaný e-mailom.
Spravujte si vaše upozornenia
Ak ste súčasne naším registrovaným zákazníkom, tak vo vašom zákazníckom účte v časti „Moje upozornenia“ môžete spravovať všetky odbery na upozornenia o dostupnosti produktov. V tejto časti máte prehľad o dátume prihlásenia sa na odber, aktuálny stav dostupnosti produktu, ako aj možnosť upozornenie kedykoľvek odstrániť.
Chránime vaše osobné údaje
Vami odovzdaná e-mailová adresa je použitá výlučne na účel jednorazového odoslania upozornenia o dostupnosti produktu. Registrovaní zákazníci majú navyše možnosť kedykoľvek vymazať e-mailovú adresu zo zoznamu upozornení, a to odstránením konkrétneho upozornenia v zákazníckom účte. Neregistrovaní zákazníci môžu požiadať o vymazanie e-mailovej adresy odoslaním požiadavky na info@primefit.sk alebo ich e-mailová adresa bude vymazaná po uplynutí 2 rokov od jej odovzdania. Pre viac informácií k ochrane osobných údajov si neváhajte prečítať naše zásady ochrany osobných údajov.
Sme radi, že vám, našim zákazníkom, môžeme prinášať vylepšenia, ktoré zjednodušujú váš nákup.
Váš internetový obchod PrimeFit.sk.